handdator

Visa fullständig version : Tifo?

Honken
2014-03-25, 11:59
Jag tänker främst södra away. Vi måste göra något ballt. Ideér?!

Axeelkarlsson
2014-03-26, 13:33
Vad får vi ta in på stadsparksvallen? Vi fick ju inte ta med flaggan in på Örjans vall i bortamatchen mot Halmia.

fredo
2014-04-09, 22:51

"Södra - gröna av avund sedan 1922"

Vad får vi ta in på stadsparksvallen? Vi fick ju inte ta med flaggan in på Örjans vall i bortamatchen mot Halmia.

Samma regler gäller för både Vapenvallen och Stadsparksvallen. Så länge flaggpinnen är gjort av plast och är ihålig är det inga problem

fredo
2014-04-14, 22:24

Stort hyllningstifo till Mats Gren ;)

Sorry Södra
2014-04-14, 22:38
Stort hyllningstifo till Mats Gren ;)

Såga inte av den gren ni sitter på

Honken
2014-04-16, 17:20
Vi borde gå på sista träningen innan södra och bränna av lite. Elda på dom!

HWS
2014-05-02, 01:06
Lite funderingar på kvällskvisten.

Det blir väl svårt att få ihop något ordentligt nu om ingen redan har börjat, men vad kan man få ihop snabbt och lätt? De stora flaggorna ska med antar jag. Skulle södraiterna gnälla på pinnarna kan ju folk hålla upp flaggorna över läktaren.

Några södraiter verkar sugna på att återanvända "HVA - det kommunens blindtarm" (jovisst, med ett globalt varumärke och skitstor arbetsgivare). Ska man kontra med "jkpg - kommunens ändtarm", eller kanske "jkpg - en blindtarmsinflammation"?

Jag sitter i London och kommer hem med någon timmes marginal, så jag får svårt att få ihop något (och ställerbju då såklart inga krav på någon annan), men det hade varit kul om det blev något lite extra. Nu blir vi ändå över 500 på klackläktaren, och jag tror att fler "är med" om det händer något.