Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1 2 3 4 ... SistaSista
Resultat 16 till 30 av 131
  1. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Enligt Daniel Hultqvist (jnytt) på twitter så lämnar Tegan Förort efter säsongen

2. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Det borde väl betyda att han är lite närmare oss isåfall, om han inte ska lägga av men det har jag för mig att han inte ville.

Christer Persson skrev någon på Jnytt´s kommentatorfält att han är på väg hit, Jag har hört att det surrats lite om hans namn förut också men får jag bestämma så tackar vi nej.

3. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Det borde väl betyda att han är lite närmare oss isåfall, om han inte ska lägga av men det har jag för mig att han inte ville.

Christer Persson skrev någon på Jnytt´s kommentatorfält att han är på väg hit, Jag har hört att det surrats lite om hans namn förut också men får jag bestämma så tackar vi nej.
    Vi behöver väl inte värva två som fyller 34 under nästa år. Sen är han väl mittback och i dagsläget har vi ju en del sådana

4. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
    Vi behöver väl inte värva två som fyller 34 under nästa år. Sen är han väl mittback och i dagsläget har vi ju en del sådana
    Det finns nog en uttalad önskan om en mittback till nästa år.

5. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Inga rykten eller nyheter? Inte ens i JP?

6. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Anton Henningsson har ju gjort det bra i Oskarshamn och Öster verkar inte vilja förlänga hans kontrakt. Vore inte det något för oss? Han har redan hunnit provträna med Kristianstad

7. Collapse Details

Reg.datum
    aug 2006
    Anton Henningsson har ju gjort det bra i Oskarshamn och Öster verkar inte vilja förlänga hans kontrakt. Vore inte det något för oss? Han har redan hunnit provträna med Kristianstad
    Om jag inte minns helt galet så har han varit aktuell om inte förra så förrförra säsongen, men det kom något imellan. Så han finns det säkert vakande ögon på.

Väldigt tyst i kulisserna annars men det kan väl bara bero på en sak att det händer rejält bara för det.
    Husqvarna FF - Vi följer vårt lag!

8. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    http://jnytt.se/nyhet/50911/husqvarn...ansk-storklubb

Nu har han ju inte blicit värvad av Bröndby än men jag börjar bli trött på att våra talanger springer iväg så där

9. Collapse Details

Ambjörn på väg bort enligt kommentarer på Jnytt.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507

10. Collapse Details

Reg.datum
    feb 2007
    Blogginl?
    2
    Citat Ursprungligen postat av 1-2 1-2 1-2 Visa inlägg
    Ambjörn på väg bort enligt kommentarer på Jnytt.
    Ett litet förtydligande av ovanstående. På http://www.jnytt.se/nyhet/50982/j-so...om#kommentarer finns från och med 14 november klockan 16.03 till nu åtta – eller om man är generös nio – inlägg som berör ämnet. Orsaken till att Ambjörn påstås lämna HFF är att han enligt den ursprunglige uppgiftslämnaren skall flytta från bygden.

11. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Den enklaste förklaringen är väl i så fall att Abbe fått jobb någonstans. Hade det handlat om att någon elitklubb hade köpt honom så borde det läckt nu. Å andra sidan verkar det ju vara tyst som i graven över all lokal silly season förutom Förorts

12. Collapse Details

Ambjörn har kontrakt även 2013. Han har förvisso byggt hus hemma i Vetlandatrakten men avser att pendla om ingen av parterna väljer att bryta kontraktet.

Jag ser Hallin i TIF som det enda lokala alternativet om inte Abbe fortsätter.

13. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av HIF 1904 Visa inlägg
    Ambjörn har kontrakt även 2013. Han har förvisso byggt hus hemma i Vetlandatrakten men avser att pendla om ingen av parterna väljer att bryta kontraktet.

Jag ser Hallin i TIF som det enda lokala alternativet om inte Abbe fortsätter.
    Hallin skrev treårskontrakt med Tenhult inför förra säsongen. Alltså måste han köpas loss. Bästa lösningen är väl att köra på med Abbe och ägna 2013 åt att leta målvakt för 2014 och framåt.

Visst går det att bryta med Abbe också och leta upp någon målvakt utan kontrakt. Men då ska det fixas jobb etc. Dessutom kanske det bra att inte röra målvaktsposten när klubben kommer få jobba en hel del med backlinjen inför 2013
    Senast redigerat av fredo den 2012-11-19 klockan 18:43.

14. Collapse Details

Hallin skrev treårskontrakt med Tenhult inför förra säsongen. Alltså måste han köpas loss. Bästa lösningen är väl att köra på med Abbe och ägna 2013 åt att leta målvakt för 2014 och framåt.

Visst går det att bryta med Abbe också och leta upp någon målvakt utan kontrakt. Men då ska det fixas jobb etc. Dessutom kanske det bra att inte röra målvaktsposten när klubben kommer få jobba en hel del med backlinjen inför 2013
    HFF avser inte att bryta kontraktet med Abbe men vis av erfarenheten när spelare flyttar från orten så kan allt hända.
    Att köpa loss Hallin tror jag ändå är den bästa lösningen om, jag skriver om det mot förmodan skulle hända att HFF och Abbe går skilda vägar.

15. Collapse Details

Etéus flyttar till Göteborg enligt dagens JP, så där blir det inget.

Enligt Jnytt-kommentaren av Benke 16:45 den 20/11 vill Värnamo ha Adjei och hojan vill lämna om han inte får spela mittback.

"Djos" 15:14 den 20/11 säger att Bernholtz ryktas till HFF. Han hade även rätt om att Etéus stack från Tenhult.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Silly Season 2014
    Av HWS i forum Silly Season
    Svar: 156
    Senaste inlägg: 2014-04-11, 19:05
  2. Råslättscupen 2013
    Av Kerkhof i forum Chat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-12-10, 23:14
  3. Träningsmatcher 2013
    Av Kerkhof i forum Husqvarna IF
    Svar: 11