Några av mina reflektioner och åsikter:

Det kommer alldeles för få inlägg. Det beror dels på att Bernholtz ibland borde släppa bollen lite tidigare. Det är klart att det är kul att se sådana spelare, men alltför många gånger tycker jag att anfallen avbryts när Bernholtz ska dra sin andra eller tredje spelare. När Haidari, Tegan och ofta även Karlefjärd finns i boxen borde det bara matas in bollar.

På samma tema så förstår jag fortfarande inte varför Ritheim verkar vara självklar i startelvan. Han är grym på att springa, men med boll blir det ofta väldigt mycket fel. Han tar ofta ett steg för mycket och går in i helt fel situationer, vilket leder till att han tappar boll ofta. Dessutom slår han gärna bort inläggen. Jag tycker att Vibeke borde få chansen istället. Hans spelartyp låter i alla fall som att han kan springa som Ritheim, men kanske klarar att slå fler inlägg.

Simba verkade inte helt hundra som vänsterback. Såg att någon på Svenskafans hellre säg honom än Klänge, eftersom Klänge sätter medspelarna i svåra situationer, men jhag tycker inte direkt att Simba gjorde ett bättre jobb. Klänge är ju dessutom en redig Huskvarnasläkt, och dessutom verkar han rätt tajt med Didrik, så jag tycker att det vore vettigare att satsa på honom när Hansson eller Bennet är frånvarande.