Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 31
  1. Collapse Details
    (Uppdaterad 13/7) Resa till Norrköping Söndagen 14/7 17.00 IF Sylvia – Husqvarna FF 
    Reg.datum
    jun 2006
    Blogginl?
    6
    Bästa Supportrar följ med till Norrköping och stöd Husqvarna mot IF sylvia
    Häng med och skrik er blåa så vi lyfter Tages härliga gäng.
    Kom med och ha en trevlig semesterdag

Husqvarna Support
    Anordnar bussresa till Matchen mot
    IF Sylvia den 14/7
    Bussen avgår kl:14.00 från
    Vapenvallen
    (Samling 13.45)

Supportrar
    Kom med och heja på HFF
    Pris för medlem 120: -
    Pris icke medlem 170: -
    Anmälan göres till kontakt@husqvarna-support.se
    eller till HFFs kansli
    Eller till lotteriet på rosen
    Och Thomas tele eler sms 0705122642
    Ni kan anmäla er vid supportershopen vid hemma matchen mot sylvia den 7/7
    Sista anmälnings dag är 9/7
    Vid anmälan ange namn tele och mail

Med vänlig hälsning Thomas Molander
    Husqvarna Support

2. Collapse Details

Reg.datum
    apr 2009
    Bra jobbat Thomas!
    Det här är en resa jag definitivt inte vill (eller ska!) missa!
    Fyll bussen - ALLA TILL NORRKÖPING!
    Mot Europa!

3. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Anmäld.

Det ska bli trevligt!

4. Collapse Details

Reg.datum
    jun 2006
    Blogginl?
    6
    Just nu är vi 8 pers

5. Collapse Details

Reg.datum
    apr 2009
    Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Just nu är vi 8 pers
    Sista dagen var efter 7/7 någongång va?
    Mot Europa!

6. Collapse Details

Reg.datum
    jun 2006
    Blogginl?
    6
    Citat Ursprungligen postat av Henrik Visa inlägg
    Sista dagen var efter 7/7 någongång va?
    Sista anmälningsdag är 9/7

7. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Är det fortfarande bara 8 st anmälda? Isåfall måste det väl bero på att folk inte läst om att det arrangeras en resa? Efter gårdagens seger också så borde vi ha fyllt upp en buss redan.

Henrik eller Fredric kanske vill lägga upp en notis på Svenskafans?

Och Thomas se till så att de som är anmälda står med på listan som är vid lotteriet på rosen och att det inte ligger ett blankt papper där som det gjort tidigare någon gång, folk drar folk.

8. Collapse Details

Reg.datum
    jun 2006
    Blogginl?
    6
    just nu är det bara 8 tyvär jag jobbar på det och kommer dela ut information på matchen på söndag
    mer kan jag inte göra

9. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Det var inte menat som någon kritik till dig Thomas tvärtom, tänk om alla var lika engagerade.

Förstår inte hur folk ens kan tveka på att anmäla sig i detta läget vi befinner oss, vi borde få ihop en buss på nolltid.

10. Collapse Details

Reg.datum
    jun 2006
    Blogginl?
    6
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Det var inte menat som någon kritik till dig Thomas tvärtom, tänk om alla var lika engagerade.

Förstår inte hur folk ens kan tveka på att anmäla sig i detta läget vi befinner oss, vi borde få ihop en buss på nolltid.
    Det är lugnt
    jag tog det inte som kritik,jag fomulerade mig lite fel
    det man kan tycka var fan är alla fans nu,laget behöver stöd från oss jäkligt mycket stöd.
    Jag måste säga att det finns två lag i mitt hjärta MFF och HFF,MFF har alltid varit etta men nu vet i fanken om inte HFF är det på gamla dagar he he

11. Collapse Details

För min del så kommer jag inte åka dit eftersom jag dels jobbar, dels bor 4 timmar från Norrköping och dels är mitt uppe i en flytt. Då har jag varken fru eller ungar att ta hänsyn till, som många andra har.

Det är nog inte många som bara kan gå på matcherna utan att någon säger emot. De är nog glada om de får gå på hemmamatcherna.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507

12. Collapse Details

Reg.datum
    apr 2009
    Bra Linus! Hade helt glömt att skriva på svenskafans!
    Mot Europa!

13. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Citat Ursprungligen postat av HWS Visa inlägg
    För min del så kommer jag inte åka dit eftersom jag dels jobbar, dels bor 4 timmar från Norrköping och dels är mitt uppe i en flytt. Då har jag varken fru eller ungar att ta hänsyn till, som många andra har.

Det är nog inte många som bara kan gå på matcherna utan att någon säger emot. De är nog glada om de får gå på hemmamatcherna.
    Häng med frugan till A6 en sväng så är ni kvitt

Jag tycker ändå att intresset borde vara större, Men men det är jag det.

14. Collapse Details

Häng med frugan till A6 en sväng så är ni kvitt

Jag tycker ändå att intresset borde vara större, Men men det är jag det.

Intresset är nog jättestort men matchen spelas mitt i semestertider och har man familj är det inte bara att locka med exempelvis A6 (jag förstår skämt) för att åka iväg till Nkpg för fotbollsmatch som supporter.

Ta följande kritik rätt Linus men för att vara så engagerad som du är så är du förbaskat lite engagerad i att göra något själv.
    Jag har mängder med arbetsuppgifter som HFF Support behöver hjälp med och för att vara konkret med ett par arbetsuppgifter i närtid så kan du;

1. Hjälpa Thomas med att ragga folk till bussresan genom att dela ut flyers i samband med hemmamatcher.
    2. Ring runt till HFF:are och be dem följa med i bussen. Det gjorde jag och Pihlqvist de första två åren för att möjliggöra buss till varje bortaresa.
    3. Köp in kaffe, läsk, öl, frallor, smör, ost, skinka och gurka. Förbered dessa till bussresan för serveringen som du kan hjälpa till med på bussen.
    4. Införskaffa en lottring och tigg ihop till priser så att ett lotteri kan ordnas på bussen.
    5. Förbered för en Halva Potten på bussen. Tippa halvtid- & slutresultat.
    6. Boka buss.
    7. Ev. avboka buss och boka mindre buss alt. minibuss.

Som du ser är det lite att pyssla med inför en bussresa. Detta gjorde jag, min far och Pihlan initialt och i takt med att Pihlans engagemang ökade med FFA så vill jag nog påstå att det inte blivit några bussresor om det inte varit för min far och mig själv.
    Visst har vi fått en viss hjälp men oftast krävdes det mer energi att övertala dessa hjälpande händer än att göra arbetet själva.

Vad jag menar är att om vi vill åka i en buss som en supportergrupp tas hjälp tacksamt emot.
    Ta kontakt med Thomas Molander eller Pelle Lindqvist för arbetsuppgift.

15. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Citat Ursprungligen postat av HIF 1904 Visa inlägg
    Intresset är nog jättestort men matchen spelas mitt i semestertider och har man familj är det inte bara att locka med exempelvis A6 (jag förstår skämt) för att åka iväg till Nkpg för fotbollsmatch som supporter.

Ta följande kritik rätt Linus men för att vara så engagerad som du är så är du förbaskat lite engagerad i att göra något själv.
    Jag har mängder med arbetsuppgifter som HFF Support behöver hjälp med och för att vara konkret med ett par arbetsuppgifter i närtid så kan du;

1. Hjälpa Thomas med att ragga folk till bussresan genom att dela ut flyers i samband med hemmamatcher.
    2. Ring runt till HFF:are och be dem följa med i bussen. Det gjorde jag och Pihlqvist de första två åren för att möjliggöra buss till varje bortaresa.
    3. Köp in kaffe, läsk, öl, frallor, smör, ost, skinka och gurka. Förbered dessa till bussresan för serveringen som du kan hjälpa till med på bussen.
    4. Införskaffa en lottring och tigg ihop till priser så att ett lotteri kan ordnas på bussen.
    5. Förbered för en Halva Potten på bussen. Tippa halvtid- & slutresultat.
    6. Boka buss.
    7. Ev. avboka buss och boka mindre buss alt. minibuss.

Som du ser är det lite att pyssla med inför en bussresa. Detta gjorde jag, min far och Pihlan initialt och i takt med att Pihlans engagemang ökade med FFA så vill jag nog påstå att det inte blivit några bussresor om det inte varit för min far och mig själv.
    Visst har vi fått en viss hjälp men oftast krävdes det mer energi att övertala dessa hjälpande händer än att göra arbetet själva.

Vad jag menar är att om vi vill åka i en buss som en supportergrupp tas hjälp tacksamt emot.
    Ta kontakt med Thomas Molander eller Pelle Lindqvist för arbetsuppgift.
    Jag håller med, för att inte göra särskilt mycket själv ska jag väl inte vara så "kaxig" här på forumet.

Skall se om jag kan bättra mig och hjälpa till med något.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-08-22, 06:36
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-08-17, 16:37
  3. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-06-25, 16:30
  4. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2013-05-20, 13:49

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta