Resultat 1 till 3 av 3
  1. Collapse Details
    Tankar om vad som bör förändras 
    Reg.datum
    jul 2006
    Ärligt talat, förtjänar youtube att ha en egen avdelning? Där finns 1 ämne med fyra inlägg och det senaste inlägget är postat sommaren 2011. Räcker väl med att youtube-klipp har en egen tråd i chat-delen samt att youtube-klipp kan postas i andra trådar om de är relevanta
    Svara med citat

2. Collapse Details

Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
    Ärligt talat, förtjänar youtube att ha en egen avdelning? Där finns 1 ämne med fyra inlägg och det senaste inlägget är postat sommaren 2011. Räcker väl med att youtube-klipp har en egen tråd i chat-delen samt att youtube-klipp kan postas i andra trådar om de är relevanta
    Kan bara instämma. Krångla inte till det ionödan, utan låt det vara med en silly, en chatt och möjligtvis jag säger möjligtvis en matchrapport-avdelning. Thats it! Simpelt och lättöverskådligt.
    Husqvarna FF - Vi följer vårt lag!
    Svara med citat

3. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Jag tycker även att "Tippa matchen" kan byta till snacka om matchen. Då kan man ta allt för- och eftersnack kring en viss match i den tråden. Då kan matchrapport-delen hållas ren från snack utan bara vara en tråd där ren fakta och siffror från matchen postas. Nu kan jag tänka mig att det är ganska otydligt för forumets nykomlingar.
    "Okej, matchen är över och jag vill skriva om Diddes insats eller hur jäkla dålig domaren var. Men var ska jag posta? Jag ska inte tippa matchen och jag ska inte förmedla en matchrapport"
    Svara med citat

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-01-16, 21:48
  2. Vad som helst
    Av fredo i forum Chat
    Svar: 375
    Senaste inlägg: 2013-11-29, 16:05
  3. Folk som vill skriva för BBÄK?
    Av fredo i forum Chat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-01-13, 17:56
  4. Omdöme om spelarna 2012