Resultat 1 till 2 av 2
  1. Collapse Details
    Speciella tröjnummer 
    Reg.datum
    jul 2006
    Igår läste jag denna krönika http://www.svenskafans.com/fotboll/1...l336Tab=ArtPop .Den handlar om att pensionera tröjnummer och den upprördhet som finns i ÖIS-leden kring att Robin Kacaniklic fått nr 11. Detta är Allbäcks gamla nummer. Vissa tycker att numret aldrig mer ska användas, andra tycker att numret i alla fall inte ska användas av ett nyförvärv utan av någon trotjänare. Det fick mig att fundera över vilka speciella nummer vi har i HFF. Detta handlar alltså inte om att pensionera nummer (det är en debatt för en annan tråd) utan mer en uppmaning till folket här om att komma med förslag på särskilda nummer. Det kan handla om ett nummer som används av två eller flera riktiga stora spelare i HFF. Bästa exemplet på det är väl nr 8. Det kan också handla om "otursnummer". Finns det ett eller flera tröjnummer vars bärare tycks ha en fallenhet för att vara kass?
    Svara med citat

2. Collapse Details

Jag läste också den, och fastnade för hans idé om att halv-pensionera den meste spelarens tröja tills någon annan spelar fler matcher. Det hyllar ju inte bara spelaren, utan också lojalitet mot laget.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •