Resultat 1 till 4 av 4
  1. Collapse Details
    HFF - Nyköping 
    Matchen enligt JP:

I den första halvleken hade laget svårt att komma till några farliga lägen hemma mot Nyköping. Men trots det kunde HFF ändå gå till halvtidsvila med en 1–0-ledning sedan Robin Cederberg rullat in en straff i den 40:e minuten. I andra halvlek såg HFF däremot bättre ut och skapade också en hel del farliga målchanser.
    Och enligt Jnytt:

Väl där så var Husqvarna det bättre laget i den första halvleken och borde kanske haft ledningen redan när man tilldelades straff minuterna innan pausvilan. /.../ Husqvarna tappade sedan både tempo och skärpa i den andra halvleken, som kom att sluta 0-0.
    Startelvan hade varit intressant att veta, eftersom det enligt Tagesson bara lär byttas 1-2 spelare till premiären. Det jag gissar på utifrån Twitter och bilder är:

(Har ej sett vem som var målvakt)
    Hansson - Olate - Cederberg - Aktas
    Nilsson - Karlefjärd
    Ross - Tegström - Agovic
    Kapcevic

Nielsen, Haidari, Michael, Bernholtz och Egzon byttes in.

Vilka kan stå närmast startelvan? Spontant tänker jag på Bernholtz, Nielsen och Didde.
    Senast redigerat av HWS den 2014-03-30 klockan 00:41.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

2. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av HWS Visa inlägg
    Matchen enligt JP:

Och enligt Jnytt:

Startelvan hade varit intressant att veta, eftersom det enligt Tagesson bara lär byttas 1-2 spelare till premiären. Det jag gissar på utifrån Twitter och bilder är:

(Har ej sett vem som var målvakt)
    Hansson - Olate - Cederberg - Aktas
    Nilsson - Karlefjärd
    Ross - Tegström - Agovic
    Kapcevic

Nielsen, Haidari, Michael, Bernholtz och Egzon byttes in.

Vilka kan stå närmast startelvan? Spontant tänker jag på Bernholtz, Nielsen och Didde.
    Startelvan är korrekt. I mål stod Zoran.

Inbytt blev mig veterligen Miche och Brian.

Här är min startelva till premiären;

Zoran
    Hansson, Didde, Ceder, Aktas
    Tobbe, Karle
    Semir, Tegan, Ross
    Dragan

Avbytare
    Alex
    Anders Brian
    Diego
    Phille
    Mike
    Miche

3. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av HIF 1904 Visa inlägg
    Startelvan är korrekt. I mål stod Zoran.

Inbytt blev mig veterligen Miche och Brian.

Här är min startelva till premiären;

Zoran
    Hansson, Didde, Ceder, Aktas
    Tobbe, Karle
    Semir, Tegan, Ross
    Dragan

Avbytare
    Alex
    Anders Brian
    Diego
    Phille
    Mike
    Miche
    http://www.jnytt.se/hff-nykoping-293?page=2#gallery
    http://www.vapenvallen.se/a-lag-herr...pings-bis-1-0/

Michael, Brian, Haidari, Egzon och Bernholtz är med på olika bilder, så jag tror att det stämmer.

Den elvan känns rimlig, även om det är väldigt hårt om vissa platser. De som jag tycker känns säkra är:
    xxx
    xxx - Didde - Ceder - Aktas
    Nilsson - Karle
    xxx - Tegan - xxx
    Dragan

Akovic har jag inte sett, så där kan jag inte säga mer än att jag tycker att Lundin har varit bra, men stått för ett par tavlor. Bernholtz måste ligga nära en startplats, men jag har inte sett Ross heller. Semir skulle vara kul att slänga in med 20 minuter kvar för att springa ifrån trötta försvarare.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

4. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av HWS Visa inlägg
    http://www.jnytt.se/hff-nykoping-293?page=2#gallery
    http://www.vapenvallen.se/a-lag-herr...pings-bis-1-0/

Michael, Brian, Haidari, Egzon och Bernholtz är med på olika bilder, så jag tror att det stämmer.

Den elvan känns rimlig, även om det är väldigt hårt om vissa platser. De som jag tycker känns säkra är:
    xxx
    xxx - Didde - Ceder - Aktas
    Nilsson - Karle
    xxx - Tegan - xxx
    Dragan

Akovic har jag inte sett, så där kan jag inte säga mer än att jag tycker att Lundin har varit bra, men stått för ett par tavlor. Bernholtz måste ligga nära en startplats, men jag har inte sett Ross heller. Semir skulle vara kul att slänga in med 20 minuter kvar för att springa ifrån trötta försvarare.
    Jag skulle tippa på att de två platser som Tage tvekar på för stunden är målvaktsposten samt vänsteryttern.

Jag tror Zoran startar men när det gäller Phille och Semir är det dött lopp.
    Kanske håller jag Phille högst och precis som du säger så kan Semir göra ett inhopp på 25 min. Med kvicka fötter trampar han runt Landskronaförsvaret passning snett inåt bakåt till en inbytt och helt fristående Miche som sätter slutresultatet 2-1.

På lördag 16.00 vet vi svaret!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •