Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 35
  1. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Från officiella

City Gross och HFF inleder samarbete.
    Samla dina (och anhörigas) kvitton från inköp på City Gross.
    Lämna kvittona till kansliet i slutet på månaden (mars, april och maj).
    City Gross betalar ut ett sponsringsbidrag till HFF utifrån redovisade summor
    och insända kvitton.
    I fortsättningen är att bara att göra alla sina inköp på City Gross
    Svara med citat

2. Collapse Details

Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
    Från officiella

I fortsättningen är att bara att göra alla sina inköp på City Gross
    Först och främst så tycker jag det är ett jättebra initiativ att samarbeta med en såpass stor affär som CG. Men borde det inte finnas enklare sätt för folk att stödja laget i deras hjärtan? Kanske en behållare med hff-loggan på som står precis vid utgången eller vid kassan så man kan lämna det direkt. För handen på hjärtat hur många tar sig tid att åka till kansliet förutom dom mest inbitna eller dom som jobbar där?
    Husqvarna FF - Vi följer vårt lag!
    Svara med citat

3. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Hoppas inte city gross läser detta, men detta borde väl isåfall kunna missbrukas lite genom att samla på sig en hel hög med kvitton vid slutet av varubandet där folk brukar låta sina kvitton ligga.

Man kanske kan skicka kvitton i ett brev till kansliet istället för att gå dit med dem ?
    Svara med citat

4. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av crille Visa inlägg
    Först och främst så tycker jag det är ett jättebra initiativ att samarbeta med en såpass stor affär som CG. Men borde det inte finnas enklare sätt för folk att stödja laget i deras hjärtan? Kanske en behållare med hff-loggan på som står precis vid utgången eller vid kassan så man kan lämna det direkt. För handen på hjärtat hur många tar sig tid att åka till kansliet förutom dom mest inbitna eller dom som jobbar där?
    Ett annat alternativ vore väl en HFF-plastpåse dvs där 50 öre av de 1,50 som en påse kostar tillfaller HFF. Dock är det ju intressant av City Gross som trots allt inte ens ligger i HVA stödjer HFF. Willys vid Rosen eller på Österängen hade varit mer naturligt. Men visst ett bra initiativ förvisso, alla sätt som kan HFF slantar är bra
    Svara med citat

5. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Registrera dig på http://www.sponsorhuset.se. Kolla alltid på den sidan om ni ska göra något köp på internet så kanske ni kan gynna HFF. Och om man inte vill använda sig av sina egna slantar så kan man anmäla sig till Cint via sponsorhuset. De sysslar med undersökningar av olika slag och skickar ut ett par sådana till ens mail per månad. Beroende på undersökningens omfattning så kan HFF få alltifrån 5 kr till 30 kr per ifylld undersökning.
    Uppmanar återigen folk att gå med här. Det kostar som sagt inte dig någonting extra. Just nu verkar det bara vara jag och Torben från damlaget som bidrar här. Måste ju finnas massa HFF:are ute som då och då t.ex köper något från cdon, netonnet eller bokia. Gå inpå sponsorhuset och registrera er och sen varje gång ni ska köpa någon från sidorna som är medlemmar i Sponsorhuset, kom då ihåg att gå via den sidan
    Svara med citat

6. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Provade idag för första gången när jag köpte ett par skor hos Stadium att be kassörskan göra köpet via Husqvarna FF, och det gick hur smidigt som helst kassörskan tog fram en pärm och letade rätt på HFF och scannade sedan in streckkoden.

Så detta ska jag försöka komma ihåg och göra fortsättningsvis också när jag handlar på Stadium och det tycker jag att alla andra med ska göra som handlar Skor, Jackor osv hos Stadium.
    Svara med citat

7. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Glöm inte bort tipset ovanför om det är dags att införskaffa en ny vinterjacka eller andra vinterprylar, Man kan ju även köpa julklappar där och betala via HFF´s konto så gör man en god gärning.

Jag såg också att HFF till 100tusen har dragit igång igen så jag skulle vilja uppmana alla som inte har det för dåligt ställt att ställa upp så vi blir minst lika många som var med förra säsongen.
    Svara med citat

8. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Ett tips till styrelsen kanske..anmäl HFF till detta så får klubben in lite pengar som kanske kan gå till ungdomarnas verksamhet osv.

http://www.jonkoping.se/toppmeny/omk...800010346.html
    Svara med citat

9. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    http://www3.idrottonline.se/Husqvarn...nardinklubbpa/

Dags och börja handla på city gross igen, och om ni "råkar" hitta en lååångt kvitto när ni packar ner era varor så kan man ju alltid ta det med lite diskret.

På tal om city gross kan jag tipsa om att de har väldigt prisvärd fika vid utgången. kaffe + bakelse för en tjuga vill jag minnas, kostar ju minst 3 gånger så mycket på a6 tex.
    Senast redigerat av Linus den 2012-03-09 klockan 14:35.
    Svara med citat

10. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Om någon har missat det så kan vi nu bidra på ännu ett vis till HFF, med att samla in diverse metaller,skrot osv

läs mer här http://www3.idrottonline.se/imagevau.../laginsats.pdf

Perfekt att vårstäda ur garaget och slänga någon gammal cykel kanske, eller städa ur köket och slänga någon gammal stekpanna eller kastrull.

När jag kollade i contaiernen innan matchen i söndags så låg det bara en påse med trädgårdsavfall i tyvär, vissa är lite korkade.

Glöm inte heller att forsätta samla kvitton ifrån city gross
    Svara med citat

11. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Nu kan vi bidra ekonomiskt till hff via sms.

http://www3.idrottonline.se/Husqvarn...omen25arsgava/

Vet någon om det funkar med kontantkort?
    Svara med citat

12. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Nu kan vi bidra ekonomiskt till hff via sms.

http://www3.idrottonline.se/Husqvarn...omen25arsgava/

Vet någon om det funkar med kontantkort?
    Det funkade i alla fall för mig nyss
    Svara med citat

13. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Fick reklam hem ifrån svenskaspel idag dom hade något nytt som de kallade för Svea där man kunde tjäna pengar till sin förening, Har inte kollat upp det noggrannare men det kanske kan vara intressant.
    Svara med citat

14. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Fick reklam hem ifrån svenskaspel idag dom hade något nytt som de kallade för Svea där man kunde tjäna pengar till sin förening, Har inte kollat upp det noggrannare men det kanske kan vara intressant.
    Cirka 45000 kr har vi som tippat via hff fått in till föreningen men lag som Tord och Råslätt har fått nästan lika mycket.

Om det blir en ny omgång borde vi kunna höja summan om vi kan få alla som tippar att registrera spelkortet så hff får poäng.

https://svenskaspel.se/?pageid=/ungd...en/sagickdet#7
    Svara med citat

15. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Problemet är bara att svenska spel är ett värdelöst spelbolag
    Svara med citat

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-01-07, 15:31
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-06-19, 11:18
  3. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 18:17
  4. Det kan bli lite problem med hosten 19/11-20/11
    Av Thomas i forum Vad händer med forumet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 08:47

Bokmärken