Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 13 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 210
  1. Collapse Details

Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
    http://jnytt.se/nyhet/43841/pusselbi...-plats-for-hff

Stengel och Barre anfallare nästa år då eftersom det verkar klubben bara ska värva en anfallare
    Karlsson-Adjei då? Förövrigt känns jag mig väldigt tudelad till Backlund, han är ju bra många gånger n'r han väl är på plan men det sker ju inte kontinuerligt med tanke på alla skador.

Förövrigt är jag väldigt nöjd att dom signat Jens Andersson, en spelare jag blev förtjust i från första stund!
    Senast redigerat av crille den 2011-11-19 klockan 16:07.
    Husqvarna FF - Vi följer vårt lag!
    Svara med citat

2. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av crille Visa inlägg
    Karlsson-Adjei då? Förövrigt känns jag mig väldigt tudelad till Backlund, han är ju bra många gånger n'r han väl är på plan men det sker ju inte kontinuerligt med tanke på alla skador.

Förövrigt är jag väldigt nöjd att dom signat Jens Andersson, en spelare jag blev förtjust i från första stund!
    Adjei är den enda anfallaren vi har (som har spelat där regelbundet i år, räknar dessutom bort Aldemir). Om vi då bara ska värva en anfallare så måste det bli någon intern lösning i övrigt eftersom jag inte kan tänka mig att vi bara ska ha två anfallare i truppen. Och då ligger väl Stengel och Barre näramst att bli anfallare. Det var så jag menade
    Svara med citat

3. Collapse Details

Det verkar som Stengel bryter sitt kontrakt med HFF och går tillbaka till Mariebo.
    Något som jag personligen tycker är väldigt tråkigt.

4. Collapse Details

Miche är en av oss...

Miche återvänder till HFF efter ett proffsäventyr i Norge.
    Idag kritade vår gamle trotjänare och lagkapten på för två nya år i vår blårandiga skjorta!

Varmt välkommen tillbaka!

Han ställer opp i vått och torrt...Miche är en av oss!

5. Collapse Details

http://www.jnytt.se/nyhet/43960/haid...comeback-i-hff

Det känns riktigt bra att vara tillbaka. Andra klubbar har visat intresse, men jag sviker inte HFF
    Konstigt att Haidari är populär härinne.

Förövrigt verkar Hansson vara på G enligt samma artikel. Hansson-Andersson som mittlås och Lennartsson i mål är väl ett hyfsat försvar i tvåan?
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

6. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Mycket trevlig nyhet att Miche är tillbaks. Nu får vi bara hoppas att ryggen kommer hålla
    Svara med citat

7. Collapse Details

http://www.jnytt.se/nyhet/44033/eddi...-till-hff-igen

Eddie Avdic kan komma tillbaka en gång till.

Avidc om HFF:
    Det kom ganska nyligen och lite oväntat att de hörde av sig. Men det är kul, säger han.
    Kan detta betyda att förlängningen med Hansson går dåligt? Han ryktas ju dessutom gå till Tord. Just nu känns det lite som att Avdic och Hansson spelar i HFF respektive Tord nästa säsong, men det är inte klart vem som spelar var.
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

8. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Det är möjligt att Eddie är en ersättare för Hansson men det är också möjligt att man ser honom som en innermittfältare.

Det sas ju tidigare att det skulle värvas 1 ytterback (vänster antagligen), 1-2 innermittfältare, en ytter och en anfallare. Nu har vi fått en anfallare i Miche. Vad det gäller innermittfältarna så har ju Karlefjärd och St Cyr varit aktuella. Att få båda två känns inte realistiskt och därför kanske man nu har plockat in Eddie som innemittfältare för att senare helst signa Karlefjärd eller St Cyr (han har ju inte skrivit på för någon annan klubb än)

Övriga provspelare

Rasmus Friberg -91 Egnahem (lämnade HFF för EBK inför 2010) Mittback?
    James Bass -88 Gislaved (deras bästa målskytt i år med 7 mål, har provtränat med Halmia) Anfallare
    Anton Henningsson -93 Gislaved (provtränade med Värnamo i somras) Mittback
    Oskar Callerud -90 Götene Mittback
    Alexander Andersson -91 Götene Innermittfältare
    Snor detta från Kinne-Vedums hemsida
    Alexander lämnade inför 2009 men fick först i år sitt riktiga genombrott, nio matcher, alla från start på Götenes centrala mittfält. En knäskada i slutet på vårsäsongen ledde till operation i början på augusti, rehabiliteringen har gått bra och Alex väljer nu att avsluta året i moderklubben.
    AA gick alltså under året från ett gäng som slutade åtta i sin tvåa till en klubb som slutade på en andraplats i div 6
    Svara med citat

9. Collapse Details

Nu var Avdic klar till och med. Får HFF behålla Hansson också och har Avdic till både mittback och mittfältare så är det verkligen ett grymt mittlås nästa år.
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

10. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    http://www.laget.se/TIFFOTBOLLSENIOR...m-1996772.html

Verkar som vår juniormålis Lindberg (som plockades in i somras från Ekhagen) har provspelat med Tenhult
    Svara med citat

11. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    http://www.fotbolltransfers.com/site/news/14361.html

Karlefjärd aktuell för Karlstad BK
    Svara med citat

12. Collapse Details

http://www.barometern.se/sporten/ot-...83050206%29.gm

Pidre inte helt oväntat på väg bort. Lyckades väl tyvärr inte riktigt hos oss som tänkt. Killen har ju trots allt jävligt mycket boll i sig..
    Svara med citat

13. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av fredo Visa inlägg
    http://www.fotbolltransfers.com/site/news/14361.html

Karlefjärd aktuell för Karlstad BK
    Karlefjärd om sina intryck av KBK

– Jag visste inte mycket om klubben eftersom de var nykomlingar i fjol. Men jag följde dem lite och såg att de var väldigt bra på vårsäsongen. Nu har Mikael Linder visat mig faciliteterna och jag har fått ett väldigt bra intryck. Dessutom verkar det vara ett gôtt gäng, säger han.
    Citat Ursprungligen postat av P.S Visa inlägg
    http://www.barometern.se/sporten/ot-...83050206%29.gm

Pidre inte helt oväntat på väg bort. Lyckades väl tyvärr inte riktigt hos oss som tänkt. Killen har ju trots allt jävligt mycket boll i sig..
    Inget jag gråter över. Blänker till ett fåtal gång under säsongen annars var det en del idiotgrejer. Ungefär som Hammarbyfans sa när man frågade om deras åsikter. Lite som Kuce faktiskt
    Svara med citat

14. Collapse Details
    Rönneklev 
    Rönneklev till de onämnbara? Skulle bli mycket besviken i så fall, då tänker jag framförallt på vad han själv sagt när han pratat om att flytta hem. Det har alltid handlat om oss eller BSK!

Med andra ord så hoppas jag att han snart presenteras som en av oss, sedan tycker jag inte att vi i så fall ska använda honom som ytterback, hellre yttermittfältare eller kanske forward!
    Jag håller på två lag, Husqvarna FF...... Och det lag som
    J-Södra möter.....

Svara med citat

15. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Om Rönneklev skriver på för Förort så är det betydligt värre än när Tegan gjorde det. För Rönneklev har ju i alla fall vid minst två tillfällen med ett par års mellanrum sagt vad som gäller.

Skriver han på får vi banne mig börja sjunga den här i plåtlådan

Svara med citat

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)

Liknande ämnen

1. Silly Season 2014
    Av HWS i forum Silly Season
    Svar: 156
    Senaste inlägg: 2014-04-11, 19:05
  2. Silly Season 2013
    Av HWS i forum Silly Season 2013
    Svar: 130
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 18:05
  3. Smålandscupen 2012
    Av Kerkhof i forum Chat
    Svar: 23