Sidan 5 av 14 FörstaFörsta ... 3 4 5 6 7 ... SistaSista
Resultat 61 till 75 av 210
  1. Collapse Details

"Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

2. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av 1-2 1-2 1-2 Visa inlägg
    Dessutom är Hansson på G och "fälttränarna" har lämnat.

http://jnytt.se/nyhet/44658/hffs-dromvarvning-i-hamn
    "Om deras målvakt varit lite mer normal så hade vi haft en stor chans att vinna."
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

3. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Michael Sjöquist ville inte fortsätta i sin norska klubb Eid. Kommer tillbaka till HFF?
    Svara med citat

4. Collapse Details

Jag tror att det är den gamle HFF spelaren Kjell Jacobsson som kommer att ingå i den nya tränarstaben.
    Svara med citat

5. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Ny tränarstab ska presenteras ikväll

http://www3.idrottonline.se/Husqvarn...forstatraning/

Förutom Stengel, Pidré och lillebror Ibrahim som vi redan visste skulle lämna så avslöjar artikeln att HFF och Nahir Yeniay går skilda vägar
    Svara med citat

6. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Enligt en kommetar på Jnytt har vi värvat den gamla tordaren Ibbe Ibrahim som spelat för Tyresö och Arameiska Syrianska de senaste åren. Återstår att se om detta stämmer
    Svara med citat

7. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Svara med citat

8. Collapse Details

Küce klar för ett år enligt Jnytt.
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

9. Collapse Details

Reg.datum
    aug 2006
    Küce klar för ett år enligt Jnytt.

Jag ska inte skriva nåt som jag möjligtvis kommer få äta upp, så jag sträcker mig till att Markus Kuce har rejält att bevisa för att han inte ska bli en "partin" och göra bort sig!
    Husqvarna FF - Vi följer vårt lag!
    Svara med citat

10. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2006
    Citat Ursprungligen postat av crille Visa inlägg
    Jag ska inte skriva nåt som jag möjligtvis kommer få äta upp, så jag sträcker mig till att Markus Kuce har rejält att bevisa för att han inte ska bli en "partin" och göra bort sig!
    Jag kanske får äta upp det här också men jag får för en gångs skull bra vibbar av Kuce. 2012 blir hans definitiva genombrott?
    Svara med citat

11. Collapse Details

Reg.datum
    jan 2012
    I samma artikel om Küse stod det att Michael Ibrahim inte skulle spela med HFF under 2012, är det någon som vet mer om detta? trodde han hade kontrakt tills nästa år.

http://www.jnytt.se/nyhet/44711/kce-klar-for-hff
    Senast redigerat av gustav_c den 2012-01-04 klockan 06:55.
    Svara med citat

12. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av crille Visa inlägg
    Det är rejält orättvist att jämföra Mackan med Partin.
    Mackan är en genomsnäll och sympatisk kille och det är mer än man kunde säga om Partin.
    Håller dock med om att det är upp till bevis för Mackan. Han kan vara fullständigt osynlig i näst intill en hel match och sen blixtra till ett par minuter, slå ett par briljanta målgivande passningar eller hänga ett mål själv. Frågan är om vi har råd med att han är osynlig så länge? Vi får se om Tage & Co löser upp den knuten.

13. Collapse Details

Citat Ursprungligen postat av HIF 1904 Visa inlägg
    Det är rejält orättvist att jämföra Mackan med Partin.
    Mackan är en genomsnäll och sympatisk kille och det är mer än man kunde säga om Partin.
    Håller dock med om att det är upp till bevis för Mackan. Han kan vara fullständigt osynlig i näst intill en hel match och sen blixtra till ett par minuter, slå ett par briljanta målgivande passningar eller hänga ett mål själv. Frågan är om vi har råd med att han är osynlig så länge? Vi får se om Tage & Co löser upp den knuten.
    HFF hade ju trots allt Göransson i 18 månader och han passar väl inte på samma beskrivning förutom att han varken slog målgivande passningar eller gjorde mål. Jag tror att Küce kan bli en bra värvning för att få lite fart.
    ~70 raka seriematcher~
    080706 - 110507
    Svara med citat

14. Collapse Details

HFF hade ju trots allt Göransson i 18 månader och han passar väl inte på samma beskrivning förutom att han varken slog målgivande passningar eller gjorde mål. Jag tror att Küce kan bli en bra värvning för att få lite fart.
    Förstår inte ditt inlägg! Göransson och Partin är ju inte samma person och du skriver själv att Göransson inte passar in i beskrivningen heller. Slant fingrarna på tangentbordet? ;-)

15. Collapse Details

Reg.datum
    jul 2008
    Jag tror Mackan kan bli en bra värvning, det råder ju inga tvivel om att han är en duktig fotbollsspelare i sina bästa stunder.

Förhoppningsvis har han väl mognat lite och kan tygla sitt humör så vi slipper massa onödiga röda kort osv som vi har haft för mycket av de senaste säsongerna.

I JP så stod det att han skulle skriva på ett kontrakt för ett eller två år var väl inte riktigt klart ännu.
    Svara med citat

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Silly Season 2014
    Av HWS i forum Silly Season
    Svar: 156
    Senaste inlägg: 2014-04-11, 20:05
  2. Silly Season 2013
    Av HWS i forum Silly Season 2013
    Svar: 130
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 19:05
  3. Smålandscupen 2012
    Av Kerkhof i forum Chat
    Svar: 23